وبلاگ تنهایی جی اف اس
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ دانشجویی جی اف اس و آدرس jfs.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 داستان درباره ی یک کوهنورد است که می خواست از بلندترین کوهها بالا برود. او پس از سالها آماده سازی، ماجراجویی خود را آغاز کرد ولی از آن جا که افتخار کار را فقط برای خود می خواست. تصمیم گرفت تنها از کوه بالا برود.


ادامه مطلب
[ شنبه 15 مهر 1391برچسب:کوهنورد,داستان,جالب,خدا,آسمان,گروه نجات,مرگ,The rope,sky,voice, ] [ 13:38 ] [ jfs ]

 به پات واي ميستم تا آخرش به اين دو نفر مي گن ايول

[ پنج شنبه 9 شهريور 1391برچسب:, ] [ 13:59 ] [ jfs ]

 هيچ کس ويرانيم را حس نکرد... وسعت تنهائيم را حس نکرد... در ميان خنده هاي تلخ

من... گريه پنهانيم را حس نکرد... در هجوم لحظه هاي بي کسي... درد بي کس ماندنم را

حس نکرد... آن که با آغاز من مانوس بود... لحظه پايانيم را حس نکرد.

شعر عاشق

يک بار براي ديدن دريا قدم به ساحل گذاشتي... اما امواج دريا هزاران بار براي

بوسيدن قدمگاهت تا روي ساحل پیش آمدند. دلم برات تنگ میشه اما هزاران بار بر

 

قدمگاهت بوسه میزنم.

 

 

 

 

شب براي چيدن ستاره هاي قلبت خواهم آمد .بيدار باش من با سبدي پر از بوسه مي آيم و

آن را قبل از چيدن روي گونه هايت ميکارم تا بداني اي خوبم دوستت دارم.

شعر عاشق

اگر مي توانستم مجازاتت کنم از تو مي خواستم به اندازه اي که تو را دوست دارم مرا دوست داشته باشي.

[ 7 شهريور 1391برچسب:, ] [ 9:2 ] [ ]

  چطور می‌خوابید؟ یعنی حالت معمول خوابیدن شما چگونه است؟ درست است که می‌شود در حالت‌های مختلف خوابید اما همه انسان‌‌ها یک حالت معمول خوابیدن دارند که در بیشتر اوقات در آن حالت می‌خوابند و از خواب بیدار می‌شوند. آیا می‌دانید که این نوع خوابیدن به شخصیت شما ربط دارد؟ حتما تعجب می‌کنید اما پروفسور کریس ایزیکوفسکی، مدیرمرکز مطالعات خواب انگلستان و دکتر ساموئل دانکل، متخصص روانشناسی و فوق‌تخصص خواب دردانشگاه نیویورک در تحقیقات جداگانه‌ای به این نتیجه رسیدند که نحوه خوابیدن انسان‌ها با خصوصیات اخلاقی و شخصیتی آنها ارتباط دارد، اما چگونه؟


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, ] [ 9:36 ] [ jfs ]

 


پشت سر هر آنچه که دوستش مي داري، و تو براي اينکه معشوقت را از دست ندهي

بهتر است بالاتر را نگاه کنی، زیرا ممکن است چشمت به خدا بیفتد و او آنقدر بزرگ است

که هر چیز پیش او کوچک جلوه می کن. اگر عشقت ساده است و کوچک و معمولی،

اگر عشقت گذراست و تفننی و تفریحی، خدا چنان کاری به کارت ندارد. اجازه می دهد


ادامه مطلب
[ دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:, ] [ 9:46 ] [ jfs ]

 

تيزهوشي يک مادر شوهر زرنگ!
 

خانم حميدي براي ديدن پسرش مسعود ، به محل تحصيل او يعني لندن آمده بود‎. او در آنجا متوجه شد كه پسرش با يك هم اتاقي دختر بنام Vikki ‎ زندگي ميكند. كاري از دست خانم حميدي بر نمي آمد و از طرفي هم اتاقي مسعود هم خيلي خوشگل بود.

او به رابطه ميان آن دو ظنين شده بود و اين موضوع باعث كنجكاوي بيشتر او مي شد. مسعود كه فكر مادرش را خوانده بود گفت : " من ميدانم كه شما چه فكري مي كنيد ، اما من به شما اطمينان مي دهم كه من و Vikki فقط هم اتاقي هستيم‎ . "
حدود يك هفته بعد‎ ، Vikki پيش مسعود آمد و گفت : " از وقتي كه مادرت از اينجا رفته ، قندان نقره اي من گم شده ، تو فكر نمي كني كه او قندان را برداشته باشد ؟‎ " "خب، من شك دارم ، اما براي اطمينان به او ايميل خواهم زد‎."

او در ايميل خود نوشت‎ : مادر عزيزم، من نمي گم كه شما قندان را از خانه من برداشتيد، و در ضمن نمي گم كه شما آن را برنداشتيد . اما در هر صورت واقعيت اين است كه قندان از وقتي كه شما به تهران برگشتيد گم شده‎ . " با عشق، مسعود
روز بعد ، مسعود يك ايميل به اين مضمون از مادرش دريافت نمود‎ : پسر عزيزم، من نمي گم تو با Vikki رابطه داري ! ، و در ضمن نمي گم كه تو باهاش رابطه نداري . اما در هر صورت واقعيت اين است كه اگر او در تختخواب خودش مي خوابيد ، حتما تا الان قندان را پيدا كرده بود‎. با عشق ، مامان
[ دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:, ] [ 9:44 ] [ jfs ]

مشغله
 
 
روزی هیزم شکنی در یک شرکت چوب بری دنبال کار می گشت و نهایتا" توانست برای خودش کاری پیدا کند. حقوق و مزایا و شرایط کار بسیار خوب بود، به همین خاطر هیزم شکن تصمیم گرفت...........


ادامه مطلب
[ یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:, ] [ 11:23 ] [ jfs ]

 

به اين تست شك نكنيد. اين آخرين و استانداردترين تست شخصيت شناسى است كه اين روزها در اروپا بين روانشناسان در جريان است. پاسخهايش هم اصلاً كار دشوارى نيست. كافى است كمى به خودتان رجوع كنيد. يك كاغذ و قلم هم كنار دستتان باشد و جوابي را كه انتخاب مي كنيد يادداشت كنيد كه بتوانيد امتيازهايى كه گرفته ايد جمع بزنيد. حاضريد؟ پس شروع كنيد:


ادامه مطلب
[ یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:, ] [ 11:21 ] [ jfs ]
این هم خلاصه ای از نظریات افلاطون در مورد عشق(همون عشق معروف افلاطونی):

مفهوم عشق به طور کلی عبارتست از هر گونه سعی و کوشش برای رسیدن به خوبی و سعادت که بالاترین هدف است . اما در مورد کسانیکه از راههای گوناگون مثل تحصیل ، پول ، ورزش،فلسفه و ... بدنبال این هدف میروند کلمه عشق بکاربرده نمیشود و کسی اینگونه افراد را عاشق نمیداند و فقط در مورد عده معدودی که از راه مخصوصی بدنبال آن هستند نام کلی عشق بکار برده میشود.
بعضیها میگویند : کسانیکه در جستجوی نیمه دیگر خود هستند عاشق میباشند اما هدف عشق نه نیمه است و نه تمامی ، اگر این نیمه و تمام در عین حال خوب نباشد ، مگر نه اینست که مردم با رضا و رغبت به بریدن دست و پای خود تن در میدهند وقتیکه این دست و پا که اعضای بدن هستند فاسد و مضر شده باشند . پس صحیح نیست که بگوییم هر کسی در جستجوی آن چیزیست که متعلق به خودش میباشد مگر اینکه در عین حال معتقد باشیم که فقط خوبی است که متعلق به ما و خویش ماست . بنابراین آنچه مردم دوستش دارند جزخوب چیزی دیگر نمیباشد و بشر میخواهد برای همیشه مالک خوبی باشد و آنرا بدست آورد ، بطور خلاصه عشق عبارتست از اشتیاق به دارا شدن خوبی برای همیشه ، برای ابدی شدن عشق باید زیبایی و خوبی را تولید کرد خواه جسما" و خواه روحا" بنابر این بشر بدنبال زیبایی میگردد تا بتواند در او تولید کند و ابتدا فریفته زیبایی ظاهری میشود و فقط به یک زیبا دل میبندد و ازین دلبستگی افکار و اندیشه های زیبایی در او بوجود میاید و سپس متوجه میشود که زیبایی ظاهری یک فرد با دیگری یکیست وبنابراین اگر قرار باشد که بدنبال ظاهر باشد علت ندارد که یکی را بر دیگری ترجیح دهد و با این دریافت عاشق تمام کسانیکه زیبا هستند میشود ودیگر عاشق 1 نفر نیست ، زیرا یکی در نظر او کوچک و بی معنی جلوه میکند ، سپس متوجه زیبایی روح میشود و آنرا بمراتب بالاتر از زیبایی بدن خواهد شمرد. در این مرحله اگر کسی پیدا شود که روحی زیبا در عین به بهره بودن از زیبایی جسم داشته باشد دل در او خواهد بست و دائم متوجه افکارش میشود و بدین ترتیب به مرحله ای خواهد رسید که زیبایی عوالم معنوی و کوششهای اخلاقی را روءیت میکند . کسیکه زیبایی را طی این مراحل تجربه کند به زیبایی همیشگی و مطلق خواهد رسید و به اعتقاد افلاطون عشق رهبریست که ما را به سمت این زیبایی هدایت میکند و ازین جهت قابل ستایش است

خلاصه اینم از عشق افلاطونی
__________________
بگذار تا شیطنت عشق چشمان تورا به عریانی خویش بگشاید،شاید هرچند آنجا جز رنج و پریشانی نباشد اما کوری را بخاطر آرامش تحمل نکن
[ یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:, ] [ 10:54 ] [ jfs ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

با سلام به دوستان دانشجوي خودم همتونو دوست دارم جي اف اس
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:






  • دانلود فیلم
  • دانلود نرم افزار
  • قالب وبلاگ